ניקוי חלונות הזזה – 10 טיפים הכי אפקטיביים

אם יש לכם חלונות הזזה בבית ואתם רוצים לנקות אותם כמו שצריך מבלי לעגל פינות, תוכלו להשתמש ב10 הטיפים הללו על מנת לעבוד בצורה נכונה, לשמור על החלונות, התריסים והמסילות וכן גם לעבוד בצורה נקייה ומסודרת. ישנם סוגים רבים של חלונות לבית וחלונות הזזה הוא חלונות הנפתחים בהזזה ימינה/שמאלה ובדרך כלל כוללים תריסים, חלונות זכוכית ולרוב גם שכבה נוספת של רשת.

#1 – עבדו לפי הסדר:

רוצה לקבל הצעה לניקוי חלונות? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

עבודה מסודרת חשובה בכל דבר וכן גם בניקיון חלונות. ניקוי חלונות הזזה מתחיל מפירוק החלונות, התריסים והרשתות. כדאי להתחיל מניקוי המסילות ואז לנקות אחד אחרי השני את יתר חלקי החנות ולהרכיב אותם לאחר שהתייבשו. יש כאלה שיעדיפו לנקות את החלקים האחרים תחילה ובזמן שהם מתייבשים לנקות את המסילות.

#2 – נקו לעתים קרובות:

ניקוי חלונות הזזה היא משימה מעט מתישה יותר מאשר חלונות זכוכית קבועים שאפשר לנקות פשוט משני הצדדים ובזה נגמר הסיפור. חלונות הזזה דורשים להוציא כמה חלקי חלון, לנקות היטב את המסילות וכל אחד מחלקי החלון, לתת להם להתייבש ולהחזיר אותם. לא מסובך אבל גם לא משהו שאנו רוצים לנקות כל שבוע. למרות זאת, כדאי לשמור על ניקיון החלונות לעתים קרובות לפחות באופן חלקי על מנת לשמור מפני הצטברות של אבק ולכלוך וניקיון יסודי יותר לעשות אחת לכמה חודשים.

#3 – הכינו מראש את הכלים הדרושים לכם:

על מנת לא להגיע למצב שאתם מחפשים כלי מסוים באמצע העבודה. כמו כן אם אתם יודעים שתצטרכו את הכלים הללו באופן קבוע בכל פעם שתרצו לנקות את החלונות אז כדאי שבמזווה או ארון הכלים שלכם יהיו גם כלים המיועדים לניקוי חלונות – כמו מוט מגב למשל או ספוג מיוחד לניקוי חלונות.

#4 – הימנעו משריטות:

אל תשתמשו בעיתונים או חפצים חדים לניקוי החלונות/מסילות. כמובן שאסור להשתמש בסקוץ' לניקוי הזכוכיות. השתמשו בנייר סופג ו/או מטלית מתאימה לניקוי החלונות וייבוש שלהם לאחר מכן.

#5 – שימו לב שאתם לא פוגעים ברהיטים/מכשירי חשמל:

ישנם אנשים שכדי לנקות את החלונות בבית מתיזים עם הצינור לכל עבר ושוכחים שיש ריהוט ומכשירי חשמל.

#6 – נקו את המסילות בחכמה:

השתמשו בכלים שתוכלו למצוא אפילו בבית כדי לנקות את המסילות: סכין מלופפת במגבת לחה, קיסם אוזניים רטוב אם מדובר במסילה ממש צרה וכמובן אפשר להשתמש גם במברשת שיניים לניקוי לכלוכים מעט קשים יותר.

#7 – השתמשו במים וסבון:

השתדלו לא לעשות שימוש בחומרים כימיים שלא יזיקו לידיים שלכם או למסילות ויגרמו לדהייה של צבע/קילופים של המסילות. השתמשו במים וסבון זה אמור להספיק.

#8 – שטיפת הרשתות:

שמירה על הרשתות נקיות מאבק זה חלק בלתי נפרד מניקוי חלונות הזזה.

#9 – הניחו עיתונים:

על מנת לשמור על סביבת עבודה נקייה כאשר אתם מעיפים אבק ולכלוך מהמסילות או מים שייזלו מהתריסים/חלונות שאתם מנקים.

#10 – מוט ניקיון:

כדי לשדרג את העבודה על ידי מוט ניקיון פשוט שניתן לרכוש בחנויות כלי בית שמצד אחד יש לו מגב ומצד שני ספוג שאפשר לנקות אתו את חלונות הזכוכית ללא חשש.

כל הטיפים נכתבו מאת HD WINDOWS – חברה לניקוי חלונות יעילה ומקצועית

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *