ניקוי חלונות לאחר שיפוץ בפתח תקווה

 

עבודות שיפוצים יכולות להשאיר כל בעל דירה קרוב לייאוש: לכלוך, אבק, לעיתים אפילו פגיעה של ממש במרצפות או חלונות, שניקוי שלהם עלול לגזול זמן רב. איך אם ככה ניתן למזער נזקים?

רוצה לקבל הצעה לניקוי חלונות? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

עבודות שיפוצים, מטבעם, יוצרות כמויות לא מבוטלות של אבק ופסולת בניין. במיוחד בעיר כמו פתח תקווה, שהיא עיר ותיקה, יש הרבה דירות שבהן יש לבצע שיפוצים מקיפים כדי להתאים אותן לסטנדרטים מודרניים.

הכלל הראשון איש מקצוע טוב ואמין לביצוע עבודות שיפוצים.

בעל מקצוע כזה ישאיר אחריו דירה יחסית נקייה, עם מינימום אפשרי של פסולת בניין ושאריות צבע או טיח על משטחים כאלה או אחרים. אבל שום שיפוצניק – גם לא הטוב ביותר – לא יעמוד ויבריק לכם את החלונות.

איך מנקים חלונות אחרי שיפוץ?

  1. ראשית חוכמה, הוציאו את החלונות מהמסגרות שלהם והניחו אותם במקום בטוח ובצורה שבה תדעו בביטחון מלא איזה חלון שייך לאיזו מסגרת.

כן, אנחנו יודעים שכל החלונות בבית נראים כאילו הם באותה מידה, אבל לא כך: מתקיני חלונות תמיד מבצעים התאמות נקודתיות בין חלונות למסגרת ונוצרים זוגות ייחודיים של אלה.

  1. בעזרת מטלית יבשה ושואב אבק, נקו את המסגרות, את המסילות ואת הצירים השונים. הרחיקו שאריות טיח וצבע, פרורי שליכט או אבן או כל דבר אחר שעלול חסום תנועה חלקה של החלונות במסילות שלהם.
  2. לאחר מכן, נקו את המסגרות בסמרטוט לח או בחומר ובצורה בהתאם להוראות יצרן האלומיניום או החומר ממנו עשויה המסגרת.
  3. נקו את הזכוכית עצמה: השתמשו בחומר ניקוי עדין ככל האפשר להברקת החלון ובסמרטוטים נקיים ויבשים ככל האפשר. הקפידו מאוד שהסמרטוט לא יהיה מלוכלך בחומר שומני.
  4. את החלון מצידו הפנימי נקו בכיוון מעלה-מטה, ואת החלון מצידו החיצוני – בתנועה מימין לשמאל.

למה? כיון שכך תוכלו לראות בצורה הטובה ביותר אם החלון אכן מבריק ונקי.

מה עושים עם חלונות כבדים או גדולים במיוחד?

מנקי חלונות מקצועיים עובדים לעיתים בגובה, ומנקים את החלונות מבחוץ, כאשר הם סגורים במלואם.

אם הם לא יכולים לעשות את זה, הם תופסים את החלונות בעזרת מתפסי ואקום מיוחדים, מוציאים את החלונות ומעמידים אותם על מעמדים מיוחדים. בצורה כזו הם יכולים להוציא ולהחזיר את החלונות למקומם יחסית בקלות, ובזמן קצר.

האם כדאי להזמין בעלי מקצוע לניקוי חלונות, לאחר שיפוץ?

אנחנו ממליצים על כך כמובן: ייתכן והחלונות יהיו מכוסים או מותזים בחומרי בניין או צבע, או שבמסילות החלונות יהיו שאריות של חומרי בניין. את אלה חשוב מאוד לנקות או לסלק באמצעים הנכונים או להשתמש בממסים נכונים, כדי למנוע פגיעה בצבע הקירות או בחלונות עצמם.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *